| Weekend! |
| Gepost
door : ikjuh
met ip: 217.122.63.*
Op: 29/05/2006 21:28 |
|
Nou had ik me toch een leuk idee!! :> Ik dacht, nu iedereen deze site toch regelmatig checkt [ ] kunnen we er ook meteen een topic op zetten om in te vertellen wat in 't weekend gaan doen of hebben gedaan!Is toch wel zo leuk om ff de belevenissen van iedereen te gaan lezen! Enne.. als je nog niets te doen hebt, kun je hier misschien wel wat afspreken Nou.. Ik heb zelf nog niet echt plannen voor dit weekend [denk ik..?] Maare.. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen! ![]() Daag!! Christiaan
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Sylke met ip: 145.53.113* Op: 29/05/2006 22:31 |
|
| Ik ga naar Duitsland met Kerstin + familie. Groot feest van oom en tante ![]() |
|
| Gepost door:
Snood22 met ip: 217.122.62.* Op: 30/05/2006 07:50 |
|
Nou, ik ga zaterdag dus werken! van 9 tot 6,, En dan zaterdagavond weet ik eigenlyk nog niet, waarschijnlijk ff*chille* haha!![]() Zondag ga ik huiswerk maken en heeeeeeeeel vaak Ceca's nieuwe single 'Lepi Grome Moj'luisteren ![]() Hmm,,en weet je wta ik vanmiddag ga doen ?! een horloge kopen! en een leuke riem EN een portemonnee alsk die sie![]() Doehoeeeggg
|
|
| Gepost door:
Jacqueliene met ip: 87.208.0.* Op: 30/05/2006 16:10 |
|
| Hee mensen Nou chris vind het een leuk idee!! nou nu zou ik ook ff vertellen wat ik dit weekend ga doen is ook zo interessant (niet!). ik ga net als stefan zater werken tot 7 uur en wat ik sávons ga doen weet ik nog niet ik sta open voor alles!! en zondag ga ik niks doen en maandag ook niet en dinsdag als jullie allemaal op school zetten te zwoegen zit ik hier te stressen om alle leerstof van de toetsweek in mijn koppie te krijgen(heb er zin in :< )Maar oke ik ga er weer vantussen doeidoei
|
|
| Gepost door:
TeSs met ip: 145.53.11* Op: 30/05/2006 19:16 |
|
| Hajj mensjuhs,,, Jah gezellig!! Nou wat heb ik gedaan dit weekend,, Eerst ben ik bij mun vader geweest,, Superrrr gezellig,,, en Toen ben ik vrijdag ff met Tillbill naar de stad geweest En Zaterdag gingen SuuS en bezig met et verslag van Ak/Gs (Excursie) En 's avonds gezellig kletsen enzow,, En zondag,,, pfff lange luier dagg!! En heel veel hw makuh!! Naja dat was mijn weekend,,, K kom over een paar dagen weer langs voor mun volgende weekend avonturen!! Whahahhaa naja DoeiDoei XxX TeSs |
|
| Gepost door:
Tyl met ip: 217.122.6.* Op: 31/05/2006 15:55 |
|
| Ik weet n0g niie wat ik aankomend weekend ga d0en! Lekker genieten van m'n 3 daagjes vrij!
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |