| KleTse met TeSsBeSs |
| Gepost
door : TeSs
met ip: 145.53.11*
Op: 04/06/2006 18:01 |
|
Hajj mensen,,, mijn topic is naar dat een zekere STEFAN hem per ongeluk had verwijderd weer helemaal trug!!! Duss,, kom maar op met gezellige verhalen, roddels en wat je dan ook maar kwijt wilt!!! Het gaat hiero allemaal om de *FUN* XxX TeSs |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
TeSs met ip: 145.53.11* Op: 04/06/2006 18:02 |
|
I'm Back!!! :>
|
|
| Gepost door:
ikjuh met ip: 217.122.63.* Op: 04/06/2006 19:28 |
|
Heajj Zunnert!! ![]() Yess.. Tess is back! ![]() Pff.. Kunnen we lekker de roddels over alles en iedereen uitwisselen ![]() Had je je L2M al gecheckt? Staat brichtje op ![]() Doe maar snel!! Spreek je snel! ![]() Xxx :> Christiaan
|
|
| Gepost door:
ikjuh met ip: 217.122.63.* Op: 05/06/2006 15:01 |
|
Heajj Bessie ![]() Ik kom ff kletsen ![]() Alles goed?? Was 't nog gezellig bij je stiefzus?? Jawel toch? Op de camping zei je!? Waar dan?? Nou.. hoor 't wel hèa ![]() Ciao! Christiaan |
|
| Gepost door:
Lienegirl met ip: 87.208.0.* Op: 05/06/2006 22:36 |
|
| hee tesss ik kom ff kletsen!!nie dat ik heel veel te kletsen heb maare ik heb al bijna een regel vol verbetering anderhalve regel jaja zo kom ik er wel een paar regels vol kletsen is toch heeeel veeeel moeilijker dan je denkt hoor kijk weer een regel . wat ik nu allemaal typ slaat echt HE-LE-MAAL nergens op maar dat doet er HE-LE-MAAL niet toe of wel je zegt hetzelf klets maar rak en dat doe ik nu dus gewoon mar raak kletsen jaja ik weet wel waar ik mee bezich ben en kijk aan weer een paar regels erbij. maar nu ik toch aan het kletsen ben moet ik het toch vragen hoe is het met je meid?? met mij gaat het goed hoor. (weer 2 regels erbij )oke ik gooi het ff over een andere boeg ik moet toch eens wat meer kletsen en nu is de kans om dat te doen dusse oke.uhmuhmuhm......uhmuhmuhm......uhmuhmuhm....uhmuhmuhm........uhmuhmuhmuhm en nog veel meer uhmuhmuhm....uhmuhmuhm.....uhmedyuhmedyuhm trlala..tralal..ladieladiela. oke ik denk dat het nu veel en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vaag wordt om nog door te gaan dus nu ga ik ermee stoppen om te uhmuhmuhm....uhmuhmuhm..uhmmen hihihi srry oke doeidoei kusjesss jacqueliene |
|
| Gepost door:
Lienegirl met ip: 87.208.0.* Op: 05/06/2006 22:41 |
|
ik lees net iets op deze topic gaat het allemaal om de FUN en nu ff de betekenis daarvan .F is voor Feest dat doe je met vrienden U is voor U en mij N is voor Nooit meer saai en en altijd maar plezier dat maakt ons gelukkig en blij!!
|
|
| Gepost door:
Lienegirl met ip: 87.208.0.* Op: 05/06/2006 22:42 |
|
| vaaaaaag srry | |
| Gepost door:
TeSs met ip: 145.53.11* Op: 06/06/2006 19:32 |
|
Bedankt voor jullie berichy's.... Whaha das een liedjuh van Spongebob,, whha en uhh chriss,,, ik weet niet welke camping dat was,, maar het was egt superrr gezellig,,, K heb mu tog een potje gecampingtont,,, whahha zo noemt bosman,, badmintonnen,, vett vaag man,,, XxX |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |