| MADONNA topic! |
| Gepost
door : ikjuh
met ip: 217.122.63.*
Op: 29/05/2006 21:25 |
![]() Hallo Mensen! Natuurlijk mag 'Het-Grote-MADONNA-topic' niet ontbreken op deze site!! :< Vandaar dat ik deze nu even aangemaakt heb. ![]() Zoals jullie allemaal graag willen, zal ik hier de nieuwtjes over Madonna plaatsen! ![]() En als jullie zelf ook nog dingen tegenkomen op internet, magazines of de krant zijn die natuurlijk ook van harte welkom! En dan zet ik er bij deze ook alvast een oproepje bij, want: Als jullie iets tegenkomen in een tijdschrift of de krant ofzo.. Knip 't alsjeblieft uit!! ![]() En al helemaal als 't over de aankomende tour gaat! Staat leuk in m'n plakboek! Ik weet dat Jacqueliene nog wat dingen voor mij heeft in de Stars!! :> Maar echt alles is welkom! ![]() Daag!! ![]() Christiaan
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Snood22 met ip: 217.122.62.* Op: 08/06/2006 20:50 |
|
Alleen h&m kleding? Vink wel beetje goedkoop hoor voor zo'n ster..neetje TE goedkoop, sorry![]() Maarja, isS misschien wel leuk voor de H&m voor meer verkoopcijfers ofsow ![]() Maar als grote ster draag je geen h&m..maar Gucci, Prada, Dolce&Gabanna, Pocco Rabbane, Roberto Cavalli en JP Gaultier ![]() Of de SWEET YEARS- collectie van die bekende Italiaanse ontwerper..hoe heet die aap nogmaarweer? Naja de collectie gaat gewoon uit van de casual-look, maar dan togG wel met 'n beetje glamour..(Juist je voelt 'm al.. Ceca promoot dit merk dus, hieronder ff photooO ) Conclusie: alles kan voor Madonna, maar H&m is too much beneden haar niveau, denk ik
|
|
| Gepost door:
ikjuh met ip: 217.122.63.* Op: 08/06/2006 21:01 |
|
| D'r is misschien ook maar één outfit van de H&M bij.. De rest is allemaal van JP! ![]() Enne.. Voor een paar miljoen zou ik dat ook wel doen.. H&M outfit op me tour dragen..
|
|
| Gepost door:
Snood22 met ip: 217.122.62.* Op: 08/06/2006 21:14 |
|
dan NOG zou ik geen kelding dragen die ver beneden mijn niveau is en die kinderen gemaakt hebben in 3e wereldlanden. Als ik Madonan waSS hea Ze hoort een shirt te kopen van 20.000 euro en niet van 20 euro of naja, voor 7 heb je ze al tog bij de h&m? ik bedoel maar maarja, als zij zich er fijn bij voelt, meot se doen
|
|
| Gepost door:
Tyl met ip: 217.122.6.* Op: 09/06/2006 13:58 |
|
HEE Chris!! Waarschijnlijk wist je het al, maar zo niet...: Madonna verbreekt vriendschap met Britney AMSTERDAM - Madonna heeft haar vriendschap met Britney Spears beëindigd, omdat de Toxic-zangeres gestopt is het Kabbalah-geloof aan te hangen. De popster, die ervoor verantwoordelijk was dat Britney toetrad tot de Joodse cultbeweging, zou zelfs het Kabbalah-boek dat ze als huwelijksgeschenk heeft gegeven, terug hebben geëist! Even een kusje om wat energie over te brengen...yeah right! Foto: REUTERS "Madonna heeft maandenlang tijd geïnvesteerd om Britney wegwijs te maken in het Kabbalah-systeem, en heeft eeuwenoude teksten voor haar uitgediept", weet een bron te vertellen. "Ze baalt ervan, want ze realiseert zich nu dat het verspilde moeite is geweest. En niet alleen heeft ze er tijd in gestoken, maar ook geld, want ze gaf Britney kostbare geschenken." Britney kondigde op haar site aan de Kabbalah af te zweren, omdat haar nieuwe 'religie' het opvoeden van haar zoontje Sean Preston is. " Ik bestudeer niet langer de leer, mijn kind is mijn geloof." Ik denk zelf dat het weer een over andere roddel is, maar ja!
|
|
| Gepost door:
ikjuh met ip: 217.122.63.* Op: 09/06/2006 15:42 |
|
Yess..!!![]() Heb net de Single 'Get Togehter' als two-track gekocht ![]() ![]() Daag!! ![]() ![]()
|
|
| Gepost door:
snood22 met ip: 217.122.62.* Op: 09/06/2006 17:36 |
|
van myn geld!
|
|
| Gepost door:
TeSs met ip: 145.53.11* Op: 20/06/2006 20:16 |
|
| Chris,,, you just don't seem to get enough of Madonna,, whaha das dat liedjuh van,,,, *I just can't get enough*,,,,, van de H&M reclame whahaha maja,,, XxX |
|
| Gepost door:
TeSs met ip: 145.53.11* Op: 24/06/2006 20:28 |
|
***Vele kanten van Madonna***![]() *Gewoon een leuk (sexy ) optreden,,,![]() ,,, en ze paraderen maar door ,,,![]() ,, en dan zow opeens ,,,![]() ,,, en jah hoor dan doet ze het gewoon nog een keer over,,, |
|
| Gepost door:
ikjuh met ip: 217.122.63.* Op: 01/07/2006 17:31 |
|
En 't is nog sexy ook!!
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |