hcfriends.tk

Paris Hilton &s0
Gepost door : Tyl met ip: 217.122.6.*
Op: 31/05/2006 16:05
Heee Liieve Mensen!!

Als Chris een Madonna topic begint mag ik ook een Paris Hilton topic maken!

Ze kijkt over mijn schouder mee & ze lacht, dus ik gelo0f dat ze et wel liief van me vindt!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: Snood22 met ip: 217.122.62.*
Op: 05/06/2006 11:57
WHAHAHAHAHAHAHAAAHHAAHHAAHAHAHAHAHA ! Gelukkig zijn er niet zulke foto's van Ceca!

WHAHAHAHAHHA EGT EEN GOEIE DIT

Gepost door: Lienegirl met ip: 87.208.0.*
Op: 05/06/2006 12:28
DANK U, DANK U

GNAGNAGNA

Gepost door: ikjuh met ip: 217.122.63.*
Op: 05/06/2006 18:47
ThylL!!

Wist jij dat de kledinglijn van Nicky Hilton in Groningen te koop is!?

Deze werd gepresenteerd door Lieke van Lexmond, Fajah Lourens en Anna van Zweden.

De fashionlijn 'Chick' is nu, naast Parijs, Oslo, Zürich en Londen, nu ook in Groningen te koop, bij het winkeltje 'Star'.

Gepost door: Tyl met ip: 217.122.6.*
Op: 09/06/2006 14:18
Echt superrr gaaf!! Bedankt voor de tip Chris!!

Ik heb et eve opgekocht & dit vond ik:

Nicky Hilton goes Groningen!

Unieke primeur voor fashion in Nederland

Wat hebben Nicky Hilton en Groningen met elkaar te maken? Nog niets, maar dat verandert snel. Glamourshop Stars in Groningen heeft een uitdagende primeur. Als eerste winkel in de Benelux introduceert Stars de nieuwe kledinglijn van celebrity Nicky Hilton, één van de befaamde Hilton-zusjes. Vanaf vrijdag 2 juni ligt de classy, high fashion uitgaanskleding op de planken van het blinkende winkeltje in de Groninger Folkingestraat.

De kledinglijn van Nicky Hilton sluit aan bij de eigenzinnigheid van Stars en is precies waar het jongste zusje van de Hiltons voor staat: exclusief, karakterrijk en prikkelend. Chick by Nicky Hilton heet het merk van de Amerikaanse. Alleen shops in Parijs, Moskou, Oslo, Zürich en London verkopen haar producten. De kleding is gemaakt voor de vrouw die net als Nicky weet wat ze wil. Uitgaanskleding met chique accenten en veelal voorzien van het embleem van Chick by Nicky Hilton .

Nicky Hilton heeft op de openingsdag van 2 juni helaas even wat anders te doen, maar goede alternatieven zijn er wel. De televisiesterren Lieke van Lexmond (GTST, Dancing With The Stars), Fajah Lourens (actrice, GTST) en Anna van Zweden (tv presentatrice, dochter van de beroemde dirigent) , voorzien bezoekers van Stars die dag vanaf 15.00 uur van kledingadvies met een glimlach. Kom op tijd, want het kan druk worden..

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Glamourshop Stars in Groningen is een winkel die schittert en blinkt van eigenzinnigheid. Het assortiment bestaat uit modeaccessoires als ringen, oorbellen, kettingen, armbanden, horloges en schoenen in de stijl van celebrities .

-- -- -- -- -- -- --

Ik wil er heeeen!!

Wie wil mee ?

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |