| Mach ik ff voorstellen.... |
| Gepost
door : Lienegirl
met ip: 87.208.0.*
Op: 04/06/2006 21:28 |
|
hee mensen(en dan vooral de meiden) ik zat te denken er is hier op het forum iets HE-LE-MAAL mis! er zijn veel te weinig foto's van super sexy filmsterren. en nu dacht ik dan ga ik jullie daar in voorzien lief van mij toch :> oke ik zal jullie een paar SUPER sexy jongens voorstellen!!! :> Als eerste ga ik jullie voorstellen aan Josh Duhamel ![]() deze super sexy booy is te zien in Win a Date with Tad Hamilton en dan nu als 2e stel ik jullie voor aan Matthew Goode ![]() deze hunk is te zien in de film Chasing Liberty deze bad boy is niet een van de onbekenste maar wel een van de lekkerste Johs Hartnett [img] C:\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\josh%20hartnett.jpg [/img] ook deze jongen kennen jullie allemaal wel maar oke ![]() Jason Biggs speelde onderandere in Amirican pie ik hoop dat iedereen het een leuk idee vind :> kusjes |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Lienegirl met ip: 87.208.0.* Op: 17/06/2006 22:10 |
|
ja tl ieder zijn smaak ik bedoel ik vind Paris ook een lelijke ....(vul zelf maar iets in) maar daar maak ik ook geen big deal van
|
|
| Gepost door:
TeSs met ip: 145.53.11* Op: 20/06/2006 20:20 |
|
| Ojhhhh INGE!!!! Je moest die naakt foto van brad er juist wel op zetten!! ![]() ![]() Hahaha stond bij google heja?/ Ik heb em ook gezienn,, ![]() Et schijnt dat Jennifer Anderson em op het internet heeft gezet,, als wraak actie ![]() maar volgens mij is dta gewoon een roddel![]() ![]() agg jahh XxX |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |