| RODDELS&CO |
| Gepost
door : Lienegirl
met ip: 87.208.0.*
Op: 31/05/2006 22:17 |
|
Wij houden allemaal van roddelen en daarom nu een RODDEL-topic!!! waarin de laatste roddels over sterren staan!! Madonna heeft liefdesverhouding met Zweden Madonna heeft altijd een speciale band met Zweden gehad. Dat vertelt de 47-jarige zangeres aan de Zweedse boulevardkrant Expressen. "Ik heb een liefdesverhouding met alles wat Zweeds is." Volgens de krant wordt Madonna mede daardoor het nieuwe gezicht van modeconcern Hennes & Mauritz. De popkoningin en het Zweedse modebedrijf zouden op dit moment in onderhandeling zijn over samenwerking. Paris Hilton was te verlegen om te zingen ![]() Paris Hilton moest zichzelf moed inpompen voor ze de opnamestudio in durfde te stappen. De schatrijke blondine heeft al vaker op de catwalk gestaan en speelde ook al in talrijke films en had een eigen tv-show The simple life. Maar zingen, nochtans haar grote droom, boezemde haar angst in. "Ik heb altijd een goede stem gehad en ik wist dat ik kon zingen. Maar toen het moment daar was, was ik te verlegen en durfde ik het er niet uit laten komen. Ik vind zingen voor een publiek nog altijd een van de moeilijkste dingen om te doen." Verzekering voor benen Mariah Carey ![]() Superster Mariah Carey heeft onbetaalbare benen. Ze zijn zelfs zo kostbaar dat de zangeres haar ledematen heeft laten verzekeren voor maar liefst 1 miljard dollar. Derde bruiloft voor Michael Jackson?:< Volgens de geruchten zou Michael Jackson voor de derde keer plannen hebben om in het huewelijksbootje te stappen. De gelukkige is deze keer niemand minder dan zijn kindermeisje. oke dat waren de roddels van vandaag!! ik vul het steeds aan en als je zelf nog een lekkere sappige roddel hebt vertel die dan maar!! Kus jacqueliene [/img]
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
snood22 met ip: 217.122.62.* Op: 01/06/2006 16:25 |
|
Ceca gata in een film spelen met als regisseur: Guy Richie(ofsow ) de man van..Madonna, de hoofdrol krijgt Madonna, en Ceca heeft een andere rol, volgens het Servische roddelblad SVET PLUS ![]() |
|
| Gepost door:
ikjuh met ip: 217.122.63.* Op: 01/06/2006 18:59 |
|
| Gelukkig is 't maar een roddelblad! Kan me namelijk niet voorstellen dat Madonna in een film over iemand ANDERS leven gaat spelen!? Maar misschien ben ik ook wel gek! ![]() [Nja.. Dat is wel zeker ]Maare.. Ben echt benieuwd! Als ze 't echt doet.. [??] Gaa ik die film zeker kopen!
|
|
| Gepost door:
Snood22 met ip: 217.122.62.* Op: 01/06/2006 21:24 |
|
| OMG CHRIS!!! : Madona hoce da bude Ceca Koliko visoko stoji zvezda najpopularnije folk zvezde Balkana govori i prica koja dolazi is srca Holivuda a prosirila se na stranicama svetskih tabloida. Prema tim nagovestajima velika Madona se ozbiljno sprema da snima film o zivotu mega zvezde YU estrade. U njemu ce ona, Luiza Hikone Madona, licno igrati Cecu a slavni Stiven Sigal, junak brojnih akcionih filmova, Zeljka Raznatovica Arkana. VERTALING: Madonna wil Ceca zijn Hoe hoog de allerpopulairste ster van de Balkan staat, blijkt uit een verhaal dat komt uit het hartje van Hollywood. Het heeft echter veel tabloids van de wereld gehaalt. Daaruit blijkt dat de grote Madonna serieus overweegt om een film te maken over het leven van de grote ster van de Balkan. In die film zal Madonna CEca zelf spelen, en Steven Sigal (ofsow ) zal de rol van haar echtgenoot Zeljko Raznatovic Arkan op zich nemen. Steven is o.a. bekend uit verschillende actiefilms!EN OH MY GOD! CHRIS, DIT LEES IK NIET IN EEN RODDELBLAD, MAAR IK WAS AAN HET LEZEN IN HET BOEK DAT OVER CECA GAAT< EEN SOORT AUTOBIOGRAFIEDING, egt erg nu dus t staat int boek, EN in roddelbladen..hmmm?
|
|
| Gepost door:
ikjuh met ip: 217.122.63.* Op: 02/06/2006 12:55 |
|
| Staan d'r ook foto's bij?! Dan wil ik 't artikel hebben!! ![]() Maar echt vet zeg!! ![]() Ben echt benieuwd!! Hou me ff op de hoogte okee?? |
|
| Gepost door:
Lienegirl met ip: 87.208.0.* Op: 02/06/2006 18:04 |
|
| Ja hallo!! dit geen topic om alleen maar over madonna en ceca te praten daat zijn andere topics voor
|
|
| Gepost door:
Snood22 met ip: 217.122.62.* Op: 02/06/2006 18:27 |
|
Nou en!![]() Ceca is wel ff 14 juni jarig, en 17 juni komt dr nieuwe album ''Idealno Losa'' uit en dan is ook haar mega concert in Belgrado! whaha!![]() En uhh, sja, dusS!
|
|
| Gepost door:
inge! met ip: 84.81.13* Op: 02/06/2006 20:09 |
|
Haha Go Jacq! ![]() Ohhhh Weet je welk persoon het meest seXy accent heeft?! ![]() Matthew Goode! ToGh JacQq!! (ohw en ff voor Jacq alleen; Ik probeer de film zo snel mogelijk te brande!! )
|
|
| Gepost door:
Lienegirl met ip: 87.208.0.* Op: 02/06/2006 20:23 |
|
| hee mensen Inge heeft gelijk hij is lekker, hij kan goed spelen en hij heeft een heeeel SEXY accent ![]() Matthew goode kusjes jacqueliene |
|
| Gepost door:
inge! met ip: 84.81.13* Op: 02/06/2006 20:23 |
|
ÁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
|
|
| Gepost door:
inge! met ip: 84.81.13* Op: 02/06/2006 20:25 |
|
| Hij is echt zóoo SeXy!!! Hij heeft BlokjesBuik!! ![]() Zwijmel*
|
|
| Gepost door:
Lienegirl met ip: 87.208.0.* Op: 02/06/2006 20:27 |
|
| YUMMY | |
| Gepost door:
inge! met ip: 84.81.13* Op: 02/06/2006 20:28 |
|
|
|
| Gepost door:
inge! met ip: 84.81.13* Op: 02/06/2006 20:30 |
|
Hier nog een Sexy Foto0!! ![]() (weet niet of het gelukt is.. )
|
|
| Gepost door:
inge! met ip: 84.81.13* Op: 02/06/2006 20:31 |
|
| Nu dan? | |
| Gepost door:
inge! met ip: 84.81.13* Op: 02/06/2006 20:32 |
|
Hmm nee okay.. 't lukt me niet.. Maar et is wel een heel Sexy foto!
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |