hcfriends.tk

RODDELS&CO
Gepost door : Lienegirl met ip: 87.208.0.*
Op: 31/05/2006 22:17
Wij houden allemaal van roddelen en daarom nu een RODDEL-topic!!!

waarin de laatste roddels over sterren staan!!

Madonna heeft liefdesverhouding met Zweden

Madonna heeft altijd een speciale band met Zweden gehad. Dat vertelt de 47-jarige zangeres aan de Zweedse boulevardkrant Expressen. "Ik heb een liefdesverhouding met alles wat Zweeds is." Volgens de krant wordt Madonna mede daardoor het nieuwe gezicht van modeconcern Hennes & Mauritz. De popkoningin en het Zweedse modebedrijf zouden op dit moment in onderhandeling zijn over samenwerking.

Paris Hilton was te verlegen om te zingen

Paris Hilton moest zichzelf moed inpompen voor ze de opnamestudio in durfde te stappen. De schatrijke blondine heeft al vaker op de catwalk gestaan en speelde ook al in talrijke films en had een eigen tv-show The simple life. Maar zingen, nochtans haar grote droom, boezemde haar angst in. "Ik heb altijd een goede stem gehad en ik wist dat ik kon zingen. Maar toen het moment daar was, was ik te verlegen en durfde ik het er niet uit laten komen. Ik vind zingen voor een publiek nog altijd een van de moeilijkste dingen om te doen."

Verzekering voor benen Mariah Carey

Superster Mariah Carey heeft onbetaalbare benen. Ze zijn zelfs zo kostbaar dat de zangeres haar ledematen heeft laten verzekeren voor maar liefst 1 miljard dollar.

Derde bruiloft voor Michael Jackson?:<

Volgens de geruchten zou Michael Jackson voor de derde keer plannen hebben om in het huewelijksbootje te stappen. De gelukkige is deze keer niemand minder dan zijn kindermeisje.

oke dat waren de roddels van vandaag!!

ik vul het steeds aan en als je zelf nog een lekkere sappige roddel hebt vertel die dan maar!!

Kus jacqueliene

[/img]

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: ikjuh met ip: 217.122.63.*
Op: 02/06/2006 20:38
Een topic zonder brichtjes over MADONNA ìs geen topic!

MADONNA'fever!!

Op: 03/06/2006 18:42
INGE & JACQUELIENE!

Dit is geen forum over Matthew Goode hoor!

[/b]

Gepost door: Lienegirl met ip: 87.208.0.*
Op: 03/06/2006 20:14
oke chris voor jou ff iets over madonna!

niet alles is even nieuw maar wel leuk(hoop ik)!

Madonna had niet verwacht dat de kus die ze ooit aan Britney gaf opgerakeld zou worden.

Dit keer was het haar bloedeigen dochter die op een ochtend vroeg waarom mama's tong over de lippen van Britney Spears gleden. Madonna was voorbereid. "Dat was een spirituele kus. Ik ben de mama popster en Britney is de baby popster. Ik bezorgde via mijn lippen haar de goede energie." Aldus het antwoord van Madonna.

Madonna heeft het weer voor elkaar…de kerk is woedend op ‘r.

47-jarige Madge wist heel wat mensen te shockeren door, tijdens haar Confessions tour, in een zes meter hoog kruis te klimmen. (De tour ging zondag in Los Angeles van start.) Gekruisigd en al zingt ze het nummer Live to Tell. De Kerk van Engeland beschuldigt Madge er nu van religieuze beeltenissen te misbruiken. En is not amused. Een woordvoerder van de kerk vraagt zich af of Madonna ook bereid is de rest van de shit, die komt kijken bij het dragen van de doornenkrans, op zich te nemen. Nou, ze is wel gespierd, maar we zien haar het kruis niet zelf naar de concertzaal slepen.

Madonna is die roddels over Tom Cruise, zijn zwangere scharrel Katie Holmes en de Scientology Church helemaal zat.Madonna weet hoe het voelt om gebasht te worden over haar Kabbalah verslaving. Ze vindt dat het niemand wat aangaat. Net zoals het niemand wat aangaat dat Tom en Katie de Scientology aanhangen. "Al bad die man tot kikkers en vogels, het gaat niemand een reet aan wat hij doet. Religie is persoonlijk en prive." Aldus Madge, die er nu goed schijtziek van geworden is.

oke hoop dat je tevreden bent chris

kus jacqueliene

Gepost door: Lienegirl met ip: 87.208.0.*
Op: 03/06/2006 20:28
NIEUWE EN HETE RODDELS!!!

Brit gespot met andere man!

Gisteren om precies te zijn.

Inderdaad, hoe heet wil je het nieuws hebben? Het verhaal: Brit werd gespot tijdens een wandelingetje door Malibu met zoonlief Sean P. en ja ... een mysterieuze man dus. Na razendsnel speurwerk bleek deze kerel Henry te heten en voor de buitenwereld bestempeld te worden als 'de nanny'. Tja, misschien had ze beter iets anders kunnen verzinnen: we weten allemaal waar huishoudelijke kinderhulpjes in Hollywood uiteindelijk eindigen...

James is niet meer zo beautiful. Tenminste niet als het aan de luisteraars van Essex FM ligt.

Die zijn de nummers 'You are beautiful' en 'Goodbye my lover' namelijk zo zat, dat ze om een boycot hebben gevraagd. Tot grote opluchting van de Essex radio-dj's: "Hij is heel goed hoor, maar die nummers kunnen we niet meer horen." Tja, James zal er niet wakker van liggen die scoorde deze week nog twee prijzen met die grijsgedraaide tracks: 'de beste internationale hit van het jaar' en 'de meest gedraaide plaat'. Maar als 'ie slim is zingt hij snel wat nieuw spul. Anders kan 'ie zijn eigen 'Goodbye' zingen.

Posh jaloers op Geri

En niet zo'n beetje ook.

Niet vanwege haar zangcarriere of haar wulpse look, nee vanwege haar baby Stella. Als er iets is dat Victoria Beckham graag wil dan is het een baby die ze d'r eigen poppenkleertjes aan kan doen. Dat verlangen is zelfs zo groot dat ze al een naam heeft bedacht, Luna. En dat niet alleen, ze heeft ook een boek op d'r nachtkastje liggen met de titel 'hoe voed ik mijn dochter op'. Inderdaad, beetje freaky. Maar goed, misschien mag Posh als ze lief is wel af en toe met Stella spelen.

Beyoncé wil dun op witte doek

Beyoncé hongert zichzelf uit om serieus genomen te worden in de filmbizz.

Al een tijdje kunnen we de zangeres bewonderen op het witte doek. Maar voor haar laatste rol in de film Dreamgirls doet ze wel erg overdreven haar best. Ze is tien kilo afgevallen om haar karakter Deena overtuigend neer te zetten. In de film wordt Deena een paar jaartjes ouder en Beyoncé vindt het triest om dit alleen met wat grijs haar en make-up te laten zien. Dus hup…afvallen maar. Ze liet zich inspireren door filmlegende Tom Hanks. Voor de film Cast Away viel hij kilo’s af. (Om het geloofwaardig te maken dat hij jarenlang op een onbewoond eiland zit). En wat Tom kan, kan Beyoncé ook! Zouden ze ook Oscarnominaties hebben voor de beste anorexia act?

Kus jacqueliene

Gepost door: Snood22 met ip: 217.122.62.*
Op: 04/06/2006 11:02
Spirituele kus van Madonna?! Gatverdamme, egt, niets tegen Madonna dr muziek ofsow hoor MAar puur tegen haar als moederfiguur.Iehl! Je zou maar zo'n moeder hebbe, had dr allang afgeknalt:S Wat is dat voor dom antwoord! Naja, moet ze zelf wete, ik vind t btje aso:S!

Stefan

Gepost door: TeSs met ip: 145.53.11*
Op: 04/06/2006 18:13
Zunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzun,,, Control myself,,

whhaha he chris??

LoL,, vet vage ehid hiero,,

Gepost door: TeSs met ip: 145.53.11*
Op: 04/06/2006 18:13
Zunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzunzun,,, Control myself,,

whhaha he chris??

LoL,, vet vage ehid hiero,,

Op: 04/06/2006 19:25
Zunzunzunzunzun zunzunzun zunzunzunzunzunzunzun!!

Weer een zunnend-brichtje terug voor jou Tess

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |